Glad midsommar!

Hej! Just nu kollar jag på Tyra Banks show och packar för ska till Maglehem över midsommar. Jag kommer hem på söndag så jag kommer inte kunna blogga förrens då.

Jag ville bara önska er glad och trevlig midsommar!
(Jag har lagt upp 4 nya kategorier så att ni kan hitta det ni söker lättare här på min blogg. I kategorin "Diary" finns det allting om min vardag, vänner och familj. I kategorin "Music" finns det alla "dagens låtar" och liknande. I kategorin "Nöjesnyheter" kan ni läsa skvaller och andra nyheter i kändisvärlden. Och i kategorin "Annat" kan ni se bilder på kläder, kolla på klipp med Sean Banan och annat roligt. Jag hoppas att det hjälper er att hitta det ni är ute efter :))

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0