Midsommar i Maglehem.

Hej bloggen! Som sagt så åkte jag till Maglehem i fredags. När vi kom fram så käkade vi och pratade för det mesta.
 

På kvällen spelade vi kort och åt jordgubbar med vaniljglass!


I lördags va jag ute i trädgården tills kl.5 för då åkte vi till en fin uteservering och åt pizza där.


Till efterrätt åt jag hallon-pannacotta!


Efter det ville min mamma kolla på stenshuvud så vi åkte dit och kollade lite.


När vi kom hem kollade jag på VM Ghana - USA, chattade med Vanessa och sedan var det dags för att sova.


I söndags målade jag mina naglar och solade heeeela dagen. Blev skit bränd på hela ryggen och benen för att glömde att smörja in mig...

I alla fall, vi åkte hem på kvällen, stannade för att köpa BK också. Hemma kollade jag på film och sen var dagen över.

På bild min nya tjocktröja från BikBok som jag lovade att lägga upp.

PEACE





Kommentarer
Postat av: maniia;*

sööööt marta:D:D:D<3

2010-07-04 @ 12:58:43
URL: http://andersson-svanbrink.blogspot.com
Postat av: Martusiaa

HIhih aww taack <333

2010-07-04 @ 13:03:13
URL: http://martusia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0