Sol & Pildammarna

Så härlig dag det va igår!
Dagen började med att vi hade gympa så jag och tjejerna körde King Out haha, riktigt länge sedan! :D Sen hade vi NO och labb som tog ca 15 min så resten av lektionen fick vi göra vad vi ville plus vi fick sluta tidigare :) Därefter SO. Jag ritade & de andra kollade på film om tigrar. Man fick också reda på sina betyg i SO. Och äntligen var det god mat till lunch! Åt jätte mycket :$ Osså sista lektionen hade vi IUP. Halva klassen gick och bakade och den andra halvan fick gå hem. Jag väntade på Ida som gjorde klart sin kärleksbok. När hon gick hem gick jag till andra gruppen. Aww så snälla alla va asså. Alla ba: ejj Marta testa vår kaka, testa vår, testa vår! Haha bleev skiiit mätt! När Ashley blev klar gick vi till fotbollsturneringen och kollade.
Efter skolan gick jag hem och fixade mig lite sen cyklade tillsammans med Ashley till pildammarna och chillade där. Riktigt sköönt!
Vi gick hem vid 7. Vid kl.9 kom Ashley & Diellza till mig och vi kollade på filmen The Girl Next Door. Haha rolig va det men inte roligast (:
Grattis på 15-årsdagen Dennis!
PEACE



Kommentarer
Postat av: Williamtiril

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-04-20 @ 08:06:28
URL: http://williamtiril.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0