Entré med Ida & Ash!

Tjo! Igår då, det var sista dagen vi hade lektioner i årskurs 8! Skit skönt! :D Men katastrof... Anna vår svensk/engelsk lärare ska flytta till Singapore och vi ska få en ny lärare... IGEN! ;( Hon bakade en hel kartong full med kakor till oss, ville gråta asså ;( Osså hände det en till bajssak men ska inte skita ner min blogg med det :)
I alla fall, efter skolan åkte jag, Ida och Ash till Entré. Omg i bussen de va sån polack som satt bakom mig och snackade i lur... Asså herregud ni skulle bara höra vad han saaaa :O Haha helt "UUEE!"
Men vi kolla kläder ofc och jag handlade 2 saker. BikBok ljusa shorts & New Yorker leopard tights. Visar upp dem sen när jag har fotat.

Dagens låt! Ludacris ft. Diamond, Trina & Eve - My Chick Bad (Remix)

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0