FAME!

Hej alla! Igår var det över härlig dag! Solen sken och det var inte alls så kallt. Va med Ida lite sen träffade jag Chris för skulle överlämna en sak. Annars "gjorde om" mitt rum lite, haha slängde massor av saker för det mesta och fixade mina posters. På kvällen gick hem till Ida igen och vi kollade på den nya Fame! Riktigt bra asså! Man ska aldrig ge upp sina drömmar!



Trailer finns här <3


Är lite sjuk nu ;( Har ont i halsen och snooor! Får inte gå någonstans heller så tjejerna kommer hit i stället :) Hihi ska bli kul som alltid! Mera skriver jag ikväll eller imorgon :) Puss!

PEACE


Kommentarer
Postat av: Akselfride

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-05-11 @ 07:09:14
URL: http://akselfride.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0