Första dagen på prao jaao (:

Hahah look what i'v gooot :D



Rolig dag idag (: Gick till praon för första gången som började 10 (: Kom "lite" för tidigt hihi så gick o tanka på comviq kompis (: Sen väntade jag en halvtimme tills de skulle öppna .. :$ Haha annars först fick jag bära såna saker, sen ställa i ordning alla tidningar och sen sätta såna prislappar på olika smink & krämer resten av timmen (: Riktigt soft! De sa att jag gjorde allt jag skulle göra och fick sluta för dagen typ vid halv 12 :D Visste inte vad jag skulle göra så åkte till mobilia, kolla på kläder och hälsade också på Max som praoar där (: Sen åkte jag hem och pratade med söötaaa Bintti i tele i över en timme hihi :$ Blev jätte hungrig så cyklade till Falafel nr.1 och köpte en kebab tallrik :P Sen till Ashley och åt och vi bakade banan/choklad muffins och kollade på TV. Nu är jag hemma igen och tråkar lite, men inte länge till för klockan nio är det Desperate Housewuves :D Annars så är det match mellan Chelsea-Inter nu på TV6 för dem som vill kolla <3 Hihi imorgon får jag sovmorgon så börjar tolv, altså jag har bästa prao :D Nu dagens låt och hejdå! <3

Eminem, för alltid min kung <3


PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0