Grattis Wiktoria <3



Först och främst ville jag säga grattis och önska all lycka till min lilla polski polski Wiki som blir 15 år idag :D<3

Igår var jag på hennes födelsedagsfest och hade det roligt :D Nu tänkte jag lägga upp några foto + en video :)

Först kom Vanessa och jag och vi käkade sån god mat och spelade playing with fire hahaha :D
Efter en timme eller något kom alla andra gäster :)


Haha vi snackade, åt, kollade på Man in black haha och sedan bytade vi till American Pie :P 





Haha sen hade vissa kuddkrig :P




Haha så :D Sen gick jag hem extra tidigt för mor min ville kolla på melodifestivalen med mig, hon tycker att vi spenderar för lite tid med varandra hihi :$ Farmor har också kommit och vi åt ananaspaj :)

Men

Så gick det i finalen i Globen :)
1. Anna Bergendahl - This is my life ( haha hon har konstig röst och ser lite gammal ut för att vara 18 :$ men fina skor hihi :) )
2. Salem Al Fakir - Keep on walking ( lång tråkig låt men alla säger att hans album värkar vara över härlig )
3. Eric Saade - Manboy ( haha låten var inte så bra men röstade på honom 2 ggr för han är så fiin haha :D plus så hade han bästa framträdande <3 )
4. Darin - You're  out of my life ( ändå bra )
5. Timoteij - Kom ( OMG så skäämig lååt! kom kom kom långkalesong :s )
6. Andreas Johnson - We can work it out ( blöööööööö)
7. Ola - Unstoppable ( shieet trodde han skulle komma 4:a eller något )
8. Jessica Andersson - I did it for love ( sån wannabe hon som vann förra året )
9. Peter Jöback - Hollow ( hahahah Karl Filip kan rösta på han )
10. Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar ( omg så skämmig, sån Amy Diamond i 40 års åldern :s ue! )

Bara för han är fin <3!


Rolig dag alstå :)

PEACE


Kommentarer
Postat av: wikii§§

tack marta de va dödligt ;);)

2010-03-14 @ 14:37:32
URL: http://wikii.blogg.se/
Postat av: Martusiaa

hahahaha <333

2010-03-14 @ 15:00:13
URL: http://martusia.blogg.se/
Postat av: Anonym

över kuul var det haha!

2010-03-14 @ 15:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0