i like the way you walking if you walking my way <3

Hellu!

Idag är de måndag IGEN och skolan har börjat :( Min dag började med att min radio/väckerklocka sattes på för tidigt  och för högt med de tunga hip-hop basen från DIN GATAAA :D HAHAH! Jag trodde mitt huvud skulle sprängas .. Haha bra att det var i alla fall en av mina favo låtar, nämligen Forever med Drake ft. Kanye West, Lil Wayne & Eminem :D I alla fall, kom till skolan, (little miss late :$) och det första man hör är Lennart får damp .. Yey back 2 hell.. De som fick mig på bra humör igen var mina två sötisar Chris & Bintti :) Hihi, efter skolan hade jag hemspråk där jag riktigt höll på att somna asså :( Ska inte göra mer ikväll så ni får ha det bra!

Viktigt att äta nyttigt!


Dagens lååtiish häär ja (: Överr häärliig, sätt på fullskärm!


PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0