New Moon premiär för mig då :$

O nej! Har ej skrivit på typ jätte länge! :o Hihi men i alla fall i måndags var det premiär för Top Model 13 och det är bara korta tjejer som får vara med denna säsongen! Haha skit kul är det för det finns tjejer som är i min längd och t.o.m kortare och kan ändå bli supermodeller tack vore Tyra Banks :) Jag har en favo också och tänker heja på henne vad som än händer! :D Hon heter något på S, berättar mer om henne nästa måndag :D

Idag har jag varit hemma och tränat lite sen cyklade till Wiki och hämtade mina filmer. Sen cyklade jag vidare till BK och köpte den godaste Crispy Chicken meny och sen cyklade till Diellza haha :D Nu är jag hemma igen och har varit det i 1 timme så jag väntar på Diellza och Esra. De ska komma till mig och sen ska vi gå till Ida och kolla på New Moon! :D Har ej sätt den än hihi :$ Men i alla fall här har ni sexiii bild och dagens låt! :D

PEACE

 

Som sagt Jay-Z love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0