Saknar dig redan Ida <3



Idag vaknade jag helt ledsen på grund av en hemsk dröm jag drömde inatt ;( Ni kanske undrar varför jag är det för det var bara en dröm.. men saken är att de flesta av mina drömmar brukar stämma, altså att det händer på riktigt sen.. Jag drömde att jag fyllde år.. vilket jag gör ju snart och på födelsedagsfesten hände en hemsk sak. Mer vill jag faktiskt inte berätta ;( Och en annan sak jag är ledsen över just nu är att Ida just idag när jag känner mig så dåligt åkte till Italien. Känner bara för att vara med henne, ingen annan ;( Annars så kommer hon hem om en vecka. Jag hoppas hon kommer ha det riktigt bra där, så som jag hade det i somras när jag var där. Men hon ska inte sola och vara på stranden som jag utan åka skidor som hon alltid brukar denna tiden. Aja kan inte göra något mer än att vänta tills hon kommer hem <3

Denna videon är till henne för igår när jag va med henne sa hon att den gör henne på riktigt bra humör, hoppas att det kommer funka för mig också (: Jag Älskar min lilla Ida <3


PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0