Smile Tee is mine :D

Höhö hade prao idag. Ändå mycket att göra. Slutade 2 som vanligt och var riktigt trött i mina ben! Men gick ändå snabbt till Storgatan och köpte min finfina smile T-shirt :D Är riktigt glad!



Sen gick jag snabbt och köpte över puulliig schnitzel med potatismos, bearnaisesås och grönsaker. Bussen kom precis när jag kom så det var bra :) Hemma åt jag det jag hade köpt och kollade på bästa Sex and the City och Top Model 9 för orkade inte göra någonting. I poseten fick jag lärarnas olika omdömme om mig eftersom snart är det utvecklingssamtal ;( Men nu har mamma kommit hem och vi ska åka och ta sprutan mot livmoderhalscancer ;(

Dagens låt haha just for fun! :D Vet att många gillar den ändå så ;)


PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0