En tråkig fredag då :'(

Gammal mongo bild men den får duga för idag :'')


Hej alla små grisar! Idag är det fredag! Men det kommer vara en tråkig fredag för min del ;( Alla vänner är lixom GONE! Wiki har fest som jag ska gå på imorgon så lönt jag går dit idag :P Diellza ligger hemma sjuk ;( Vanessa är på sån danssak, Ida någonstans med Natta och Bintti svarar ej ;( Hon var sjuk igår så jag vet typ ingenting ;( Annars så ska jag kolla på någon ball film och träna lite eller något i den stilen :P

Här kommer en video med Trey Songz "nya" låt - Say Ahh! Assåååå riktiiigt sexiig är han<33


PEACE


Kommentarer
Postat av: king of the world ofc

hahahha rkt bra låt :D

åå sahar e sjuuuuuuuuuk, tror hon e på ip nu

hahahah, finaste marta (L)

2010-03-12 @ 17:58:06
Postat av: Martusiaa

HAHAHHAHAHHA DAJANNA DIN CP SAAK DE E RIKTIGT SYND OM HENNE JUST NU OM HON ÄR DÄR XD skulle ända från början inte säga att Moses var där xD hahahahah! gå och hämta henne xD!

2010-03-12 @ 19:06:32
URL: http://martusia.blogg.se/
Postat av: king of the world again :D

HAHAHAHAHHAHAHAHA,hon trodde också att jag skulle med henne dit , noooooooooooooog, ;D

hade jag vatt moses hade jag tatt självmord.

haha förlåt men hon e nt lite besatt..

2010-03-12 @ 19:49:28
Postat av: Martusiaa

hahahahahha dade tyyyst nuuu, de syynd <333

2010-03-12 @ 22:42:30
URL: http://martusia.blogg.se/
Postat av: vanessa

AAAAAAAWWW MARTA:D(L)

2010-03-13 @ 00:51:23
URL: http://vanessatay.blogg.se/
Postat av: Martusiaa

hahahha :D

2010-03-13 @ 16:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0