Prao & stan med Ash <3

Helloj! Idag som sagt så började jag 12, riktigt chill (; Först städade jag i såna korgar, sen sorterade såna mappar i alfabetisk ordning, sorterade och fixade till påsk kort, fixade fisk, hjälpte till i kylen och till sist sorterade all sorts te och gick upp och ner till källaren med såna lådor. Efter de fick jag sluta för dagen. Gick till sån riktigt cool affär så länge jag väntade på Ashley, men märkte att där fanns det kläder bara för killar :$ Asså omg, jag måste sluta med det! Jag DRAS till killkläder hela tiden .. ;(
Några minuter senare kom Ashley och vi gick runt på stan i ungefär 2 timmar och kollade på kläder :) När jag kom hem så var jag skiit hungrig för har inte ätit något efter frukost ;( Så lagade pyttipanna, kollade på TV och slappade för det mesta. Nu sitter jag vid datorn och mer kommer det inte att hända ikväll.


Ska kanske köpa den T-shirt :)<3



PEACE


Kommentarer
Postat av: Anonym

skit fin tröjaaaa baby <3:D

2010-03-17 @ 21:15:29
Postat av: vanessa

fiiiiiiiiiiiiiiiiiniis<3

2010-03-17 @ 23:43:53
URL: http://vanessatay.blogg.se/
Postat av: Martusiaa

thäänx <33 :)

2010-03-18 @ 20:41:31
URL: http://martusia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0