Fråge-fråge-frågestund :)



Hej! Det va någon rätt så länge sedan som ville ha frågestund haha. Så här! Ni kan fråga mig vad ni vill, kommer svara bara på normala frågor of course (:



Dagen har varit över konstig. Hade IUP först och yeey fick reda på att nästa vecka på torsdag ska vi till ribban... med E-laget... IGEN! Över störrigt, varje år samma sak :( Sen hade jag spanska. Skulle göra prov... övade också skit mycket men neeej... vi kollade på film i infosalen. Osså hade vi svenska. Jobbade på min kärleksbok. Sen hade vi lunch och därefter musik vilket vi hade håltimme på så klart. Så alla förutom mig och några till fick sluta för dagen ca 11:30 för de va fria från beben... Tänkte också gå hem för ville inte va sån mobbad själv i rasthallen men sen kom Diellza och räddade mig haha :D Vi spelade pignis, gick runt efter lärarna och fjanta oss och lite till haha, riktigt kul! Klockan 13:25 började beben så jag gick till Anna och redovisade engelskan för henne och sen gjorde jag mina läxor från hemspråket. Beben slutade 3 och hemspråket började 3 så jag gick dit, lämnade alla läxor, gav läraren choklad som tack för denna terminen haha, åt chips som hon bjöd på och fick sluta typ 40 minuter innan :) Riktigt sjyst!
När jag kom hem gjorde jag ingenting typ, kollade på Vampire Diaries sen skrev en dikt på engelska som jag va tvungen och klockan 8 såg jag på Top Model och Sundai (stavning) åkte ut ;( Kände det på mig faktiskt men bajs! Hoppas bonde Laura vinner nu! :D

Haha dagens låt nu! Det var länge sedan viisttt?!


PEACE


Kommentarer
Postat av: Anonym

do you have boyfriend :P^^ hahah

2010-06-01 @ 00:09:10
URL: http://wikiibytheway.blogg.se/
Postat av: Martusiaa

neej o pallar ej med killar just nu (:

wiki så syynd :P

2010-06-01 @ 22:02:13
URL: http://martusia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0