Hejdå till Anna (:



Haha bilden förklarar allt :P Anna Bergendahl gick inte vidare i Eurovision. Det var inte vad vi tänkt ... Men skyll inte på Anna, det var vi som röstade fel och skickade henne till Oslo, hon gjorde vad hon kunde ... Jag tycker att Salem AlFakir skulle representera Sverige i Eurovision.
I alla fall nu ville hellre Europa se en falsksjungande israel, en bystig kvinna med aprikoser och en dansk Tommy Nilsson. Livet är hårt, sa bonden. Grymt, sa grisen. HAHA! 
Vi har ändå, vad är det, fem bidrag i lördagens final som är svenskskrivna. Det är väl där framtiden för Sverige ligger. I låtskrivarna.

Imorgon är det dags för finalen i ESC och då skriver jag mera om detta :) Pusshaaj!

PEACE


Kommentarer
Postat av: Anonym

yoo marta :) min nya blogg kan du försöka reklamera den så gör jag din :)<3 puss baby

2010-05-29 @ 15:15:05
URL: http://wikiibytheway.blogg.se/
Postat av: Martusiaa

hahah visst, men din lilla ko skriv POSTAT AV: WIKI för fan, hur många ggr ska jag säga de:P?

2010-05-29 @ 20:00:14
URL: http://martusia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0