Mysig dag med söt på Entré <3

Helloj!
Igår när jag vaknade var jag skiiiit trött!! Jag la bara på soffan och kollade på TV. Vid 2 ringde jag Ida och jag trodde hon var upptagen men nej :D Hon hade inget för sig så vi åkte till Entré. Riktigt länge sedan jag var där asså! Först gick vi in på BikBok men hittade ingenting, sen gick vi till MQ. Det fanns många fina klänningar men jag sa att jag skulle aldrig ha dem på mig och vi gick till en annan affär. Sen kom vi tillbaka till MQ och jag köpte en röd/vitt skjorta och ett linne, sen eftersom jag redan bytte om testade jag och Ida dom klänningarna och båda vi blev helt kära :O Haha sen köpte jag en vit klänning till konfan i alla fall :$ Not my stile but whatevaah!



Ida ska kanske handla denna till skolavslutningen. Hoppas! för vill ej gå själv i min klänning :$


Till konfan :)


Vi kollade också i Monkey och New Yorker :) Sen gick vi upp och käka! Sjukt gott lixååm!


När allting blev stängt åkte vi tillbaka hem till Ida och kollade på film och käkade choklad. Fan va längesedan vi hade sån mysig dag ihop! Älskar dig Ida!!

PEACE


Kommentarer
Postat av: Manda<3

Najsiga kläder:D:D:D du e jättefin i klänning<333

2010-05-10 @ 00:32:21
Postat av: Martusiaa

hahahha aww taack gumman <3333

2010-05-12 @ 19:11:06
URL: http://martusia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0