MYTOMAN! :D



Tjololo! Nu är det fredag va ? :D Skolan var riktigt fattig, ville bara sova hela tiden. Haha jag, Ida och Diellza väntade på fotbollsturneringen i EN TIMME sen va de bara en match i 20 min :O Omg ville slå ngn xD Men i alla fall, kollade på Vampire Diaries och det bara stannade i mitten :O Sen kom det upp sånt meddelande "You have watched 72 minutes of video today (VILKET JAG INTE GJORDE :O) Please wait 53 minutes or click here och blah blah". OOOMMMGG! Föresten så är det första avsnitet jag kollade på för har aldrig sett de innan och jag tycker det är sjukt bra! :D Precis så käkade jag kebabpizza (of course) och nu är det bara 19 min kvar tills jag får kolla klart på VD :D
Hittade också nya favo låtar och dem tänker jag lägga upp någon gång i framtiden mohaha :D
Mitt sista ord för idag är MYTOMAN ( och alla fattar vad jag menar xD ) Ha det bra, see yaa!

PEACE


Kommentarer
Postat av: king of the world!

mytoman mytoman mytoman hahahahahahahah

det e faktiskt skit synd om henne ju :(

hahahha men endå. , king marta!

efter mig ofc :) <3

2010-05-07 @ 20:20:09
Postat av: Martusiaa

hahahhahah asså jag tror vi har sagt de 20 ggr nu xD mytoman o ejj de synd om henne xD hahahah ajaa, king du efter meej ciao :D

2010-05-07 @ 21:03:49
URL: http://martusia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0