Delta i tävlingen om finfina t-shirts! :)



Hellojsan!

Foki har gjort ännu en rolig tävling på sin blogg där man kan vinna 1, 2 eller 3 tshirtar från den coolaste t-shirt butiken i Sverige, nämligen Phoenixtshirt.com :D

Om ni vill delta i tävlingen gör ni följande :
1. Gå in på Phoenixtshirt.com och välj 3 t-shirt som du mest tycker om.
2. Berätta om dessa plagg i eran blogg & länka till Phoenixtshirt.com.
3. Kommentera i Fokis blogg i inlägget som heter "Tävling - Phoenixtshirt.com" och berätta där att ni deltar i tävlingen.
4. Om ni inte har blogg kommentera i Fokis blogg i inlägget som heter "Tävling - Phoenixtshirt.com" och länka till dessa plagg som ni har valt ut :)

Foki utser vinnarna i slutet av denna veckan så skynda på :)



Här är i alla fall dessa plagg jag har valt ut :)

T-shirt nr.1 - Garfield and Odie Hug Me tshirt - 199kr
Valde den för tyckte att den var den gulligaste tshirten på hela sidan, plus så gillar jag att kramas :$



T-shirt nr.2 - Hate Mondays Garfield tshirt - 299kr
Valde den eftersom jag verkligen INTE GILLAR måndagar. Är trött hela dagen och tänker bara på hur skönt det skulle vara att ligga hemma just då och sova :$

T-shirt nr. 3 - I Heart MJ Michael Jackson - 249kr
Denna valde jag eftersom MJ är och alltid blir min favorit artist. Han är inspirationen till så sjukt många artister och ingen är lik han. Michael Jackson is the music!


Jag hoppas verkligen att jag i alla fall vinner en tshirt <3
Hejdå! :)

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0