Konfirmationen! <3

Hej! I torsdags den 13 maj hade jag konfirmation. Kl. 3 skulle alla samlas i Maria i Rosengårdskyrka. Vi stod och snackade och sånt och kl. 4 började det hela. Det slutade kl. 6 osså skulle alla ta foto och så, så åkte därifrån runt halv 7.



Asså vi var 50 st. ^^


Jag och söta Claudia :)


Jag och min präst Jan :)


Jag och biskopen Anders Arborelius som höll i hela mässan :)



Jag och Mami :) Kolla på hon tjejen till vänster ... WEIRD! 



Sen hämtade vi Ashley och åkte hem :)


Öppnar presenter :)


Äta!


Karin och bebis, glömde vad han hette :$


Haha Celia! :D


Haha efter middan åt vi pannacotta och jag och Ashley kollade på Jumper :)


Tack alla för denna dagen! <3

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0