One day at school!

Hello! Idag är det onsdag och det är sjukt varmt & härligt! :D Först hade vi SO och sen ENG och eftersom läraren skulle ta hand om de nya 6:orna som ska börja här i höst och som kom på besök idag fick vi hålltimme :) Vi gick ut och tog massor av foto.

Best friends! <3


Weird picture! (:


Girls just want too have fun! (:


Ass!


Sen hade vi bild och vi blev FORTFARANDE inte klara med vår film :s Lunch efter och då passade vi på att ta flera foto (:



Idiots climb!


More idiots! (:


Osså hade vi NO och halva klassen kom förrsent :$



Gympa, fick göra vad vi ville för Bosse skulle iväg.

I know you love me Dajanna! (:


Till sist matte och jag gick hem. 

Nu ska jag tvätta håret och jag kanske bloggar mera ikväll (:

PEACE


Kommentarer
Postat av: dajanna ofc.

hahahhahahahaa omg fuck u marta

jag e endå kingiast!

2010-05-21 @ 16:04:55
Postat av: Martusiaa

Hahahahahah jaja dajanna goes E9 xD

2010-05-22 @ 13:55:49
URL: http://martusia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah fuck u måste ju platta håret :)

2010-05-30 @ 20:07:49
Postat av: Martusiaa

hahahahah jaja säger du de så :)

2010-05-30 @ 21:51:29
URL: http://martusia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0