Tors, fre, lör :D

Heeej! :D Är skit glad för det är så fiiiint väder ute! :D

Först ska jag berätta om i torsdags.
Jag och Ashley gick ju till Ida och solade och sen gick vi och käka glass :) Här är lite bilder :)




Igår (altså fredag) efter skolan cyklade jag till Diellza, va där & lekte med hennes lille bror och lite så :)
Sen på kvällen cyklade hem till Ida och när Ashley kom så gick vi hem till mig, jag lagade middag och haha vill inte säga vad vi gjorde, över pinsamt :$ HAHA! Sen stack vi ut, allting va stängd så vi gick hela vägen till Shell och köpte glass där :$ Sen gick vi sakta hem till Ida och kollade på Vampire Diaries.




Idag däremot när jag vaknade städade jag mitt rum, rensade alla gamla kläder och så. Sen käkade jag kina-mat och åkte till nya delen av Mobilia. Handla där iPod hörlurar och iPod högtalare :D



Har precis varit ute och cyklat runt runt med tjejerna haha skit kuuull!!! :D

Nu ska jag äta kanelbullar och cola och glo på Vampire Diaries <3 Vi ses!

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0