This is it freak!

Tja äntligen är det är lördag!

Igår kväll såg jag filmen Heartbreak Kid som verkade bra och som va det i början. Sen blev den bara konstigare och konstigare. I huvud rollen har vi Ben Stiller. Hon blonda på bilden är svensk men glömde vad hon heter :( Haha i slutet av filmen finns även Eva Longoria med :) Men trots allt så rekommenderar jag faktiskt ej denna filmen.


Idag såg jag This Is It och jag ÄLSKADE DEN så jag rekommenderar, rekommenderar, rekommenderar! 



Checka in trailer och gå och köp/hyr filmen med detsamma :)

Måste bara visa vissa klipp från filmen också. Min favorit MJ låt är They Don't Cara About Us (har också fler favoriter men det vet nog alla om :)) och MJ hade en audition för världens bästa dansare som skulle dansa med honom på scenen. Dom har gjort riktigt bra koregrafi till låten, kolla bara :)

Osså kan vi inte glömma bästa Thriller! Lägger upp två klipp. Lägg till märke att de säger att allt de har filmat skulle vara på den stora skärmen bakom MJ i 3D! Asså publiken skulle ha 3D glasögon på sig när de skulle kolla på detta uppträdandet. SJUKT COOLT!



Om ni vill se fler klipp från This Is It kolla på YouTube. Till Earth song, Smooth Criminal och The way you make me feel har dom också gjort sjukt häftiga performance.

Nu ska jag till balkongen och jobba på mitt SV-arbete. Vi hörs!

PEACE


Kommentarer
Postat av: Anonym

den här dansen ska ja g o vanne dansa den 4 :D

2010-05-29 @ 20:17:28
URL: http://wikiibytheway.blogg.se/
Postat av: Martusiaa

okeee

2010-05-30 @ 00:35:58
URL: http://martusia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0