Grattis Martin!

Hello! Skolan var helt normal tror jag, orkar inte ens tänka tillbaka för är skit trött. Efter skolan åkte jag till Mobilia och handlade en present till en kompis. Kan ej berätta vad det är eller till vem det är för personen läser min blogg och ja, det blir inget överraskning om jag skriver det här :P Hihi, annars så chillade jag lite framför datorn fram tills kvällen för då hade vi liten fest här hemma. Martin fyller år! Vi käkade feta och riktigt fina mackor och en chokladmoussetårta of course ;)

Lite foto jau!

Min macka!

Alla andras macka!


Och tårtan!



Och nu ska jag sova! Natti!

PEACE



Kommentarer
Postat av: Tomlouise

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-03-16 @ 15:02:39
URL: http://tomlouise.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0