Foto från 80-tals festen!

Hej haha måste lägga upp lite bilder nu från Diellzas 80-tals fest, den va ju förra veckan!
Vi börjar med 2 foto på mig och Ida!

Haha tröjan va så stor att man inte ser min arm :(

Och här är alla övriga foto. Alla tog min kamera så fick inte så många bra foto, jag menar att många var suddiga och på vissa fanns bara halva huvuden med :P

Vi käkade albansk mat först!

Sen öppnade Diellza presenter!



Diellza & Esra!


Dansa!




Freaky Vanessa!


5 på morgonen...


Haha som sagt, alla andra foto blev dåliga så det är lönt att jag lägger upp dom. Men i alla fall, roligt hade vi! :D

PEACE



Kommentarer
Postat av: beeebe

haha roliga bilder! skit kul hade vi=D<3

2010-11-21 @ 18:48:28
Postat av: Martusia

hahah jaa :D

2010-11-21 @ 22:15:22
URL: http://martusia.blogg.se/
Postat av: dijee

Vi måste göra detta igen =)

Vi hade skit kuuul =D



Marta skicka bilderna till mig!!

2010-11-26 @ 19:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0