Brunch.

Hello! Idag vaknade jag rätt så sent. Åt bara en liten macka till frukost för strax efter skulle jag åka på en "brunch" till en restaurang på 26:e våningen som heter Översten. Det har varit ett mycket fint utsikt över hela Malmö, tog så klart många foto.


I restaurangen var de stor buffé och man fick ta vad man ville, haha jag började med våfflor och marshmallows :blush:

SEN tog jag chicken wings, sallad, pasta m.m

Hehe, orkade inget mer efter det.
Kom hem runt 4 tiden, sov en timma, sen pluggade lite engelska, tvättade håret och kollade på Gossip Girl. Så jäkla bra asså!
Just nu gör jag ingenting faktiskt, lyssnar bara på musik och chillar.
Måndag imorgon.. GAH!

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0