Sis sovä över!

Haha igår när tjejerna gick hem stannade Ida kvar! Hon lärde mig dansen till elevens val som jag missade förra veckan och sen sov hon över. Idag va vi tvungna att gå upp "tidigt" för vi skulle käka frukost i Oxie. Hihi tog inga foto men det är väll skit samma.
När vi kom hem, var vi fortfarande skit trötta så vi chillade i vardagsrummet, snackade och drack varm O'boy hihi, sen gick Ida hem och jag va tvungen att plugga NO :( Efter en timme och 30 min orkade jag inte mer haha så satte mig vid datorn och just nu så lyssnar jag på musik och sånt. Ska nog träffa Ida ikväll igen <3

3 söta bilder här ja :P

PEACE



Kommentarer
Postat av: kingen ofc :)

så söööta bilder

2010-10-15 @ 14:51:36
Postat av: Martusia

tack tack :)

2010-10-16 @ 23:13:47
URL: http://martusia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0