Nya G-Star.

Hej! Igår var det lördag och ända från morgonen till ca klockan 5 har jag varit i stan, Triangeln och Mobilia. Asså jag hittar inga kläder jag vill ha :bigeyes: Seriöst, det finns ingenting i Malmö och om man till sist hittar någonting man tycker om så är det sjukt många som också måste ha det. Men vad ska man göra, man kan fan inte gå naken eller i kläder man själv inte trivs i...
Men i alla fall, efter en hel dags letande hittade jag ett par G-Star jeans jag tyckte om. Så klart så va dom tvungna att kosta 1099kr... Jag vet inte om ni visste men jag hatar såna vanliga raka jeans, boooring lixom!

Här är ett litet foto på dom.

Saknar mina 96 :(

Så, hela dagen har jag också varit på jakt efter en ny graffiti nagellack, har varit öveeeer allt och letat efter den men alla svarta har varit slut exakt vart än jag gick... Jävla otur!

På Mobilia efter att har handlat jeansen köpte jag en chai-latte och träffade även Vanessa och Wiki. Haha Wiki handlade Lätta :P Vi snackade lite sen skulle Mobilia stängas så vi gick hem.

Hemma började jag skriva svensk-läxan och sedan kollade jag på Vampire Diaries. Sen var dagen slut.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0