Ny kategori: Kändisnytt

Hej alla! Haha har skapat en kategori till. I stället för "Nöjesnyheter" som jag hade innan har jag "Kändisnytt" nu. I inläggen under denna kategorin kommer jag skriva inget annat än om kändisar helt enkelt :)

Hade inga ideér på hur denna texten skulle se ut, därför blev den så här..ful.

Idag undrade jag för mig själv vad är det som har hänt med Justin Bieber, man hör inte så mycket om honom nu för tiden. Osså hittade jag denna videon som är hans trailer till kommande hans film "Never Say Never" ...
I filmen kommer man få se tidigare aldrig visade klipp på Justin som barn och egna kommentarer från han själv, fans och behinde the scens material. Ttrailern kan ni se här.



Här är senaste intervjun med Rihanna som berättar om sina planer på att göra en duett med kompisen Katy Perry och avslöjar hur det är att jobba med Eminem :D




När Black Eyed Peas tar en liten paus passar Will I Am på att släppa egna låtar och bjuda på fler spännande sammarbeten. "Check It Out" gör han tillsammans med Nicki Minaj och här avslöjar de bakgrunden till låten.


PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0