Chocolate Chip Cookies.

Höhö jag tror jag börjar älska måndagar eftersom vårt schema är så jävla chill!! Idag första lektionen va SO och vi gjorde de provet om valet och sånt skit. Det gick rätt så bra faktiskt .. Sen hade vi slöjd, lunch med mycket korv och hemkunskap. Vi bakade faktiskt Chocolate Chip Cookies ^^ Haha trodde faktiskt dom skulle bli godare än vad de egentligen blev menmen vad ska man göra ...

Lite foto här ja.

Haha våra blev sten fula så tänker ej lägga ut foto på dom. Här är Esras & Yases. :)


Haha jag trodde jag fotade...

Sen fick vi över sexiga böcker ...

Nu äter jag ananaspaj (och mamma kom in just med en morot.. Gud vet varför) och snart måste jag plugga för imorgon ska jag nämligen redovisa på första lektionen... Kul? Nej.

PEACE



Kommentarer
Postat av: Sara

vad tycker du om piercingar? :D

tyck din åsikt på min blogg!

2010-09-20 @ 19:14:11
URL: http://corneliaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0