Flygande Jacob & Dear John = perfekt lördag.

Hej! Våra vänner från Schweiz som bodde hos oss i 4 nätter för typ 2 veckor sedan har nu rest runt i Sverige i 10 dagar och nu är dom tillbaka i Malmö :) Igår kom dom till oss och vi åt skiit god middag. Flygande Jacob haha.

Ser kanske inte så gott ut men det va det verkligen ^^

Under dagen va jag med Diellza och vi åkte till mobilia på jakt efter en ny överkast till mig och en stickad tröja till henne :) Hon skulle stanna över på middag men hann tyvärr inte :( På kvällen kom Ida och hälsade på och vi satt på mitt lilla rum och kollade på filmen Dear John. Haha omg så synd det är om mig.. jag bölade hela tiden, klarar inte av att se såna filmer så ja, never again asså hahah :P Men filmer rekomenderas absolut!

Trailer ser ni här!

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0