Idag är det Val!

Asså idag har jag gjort bara 2 saker... Följt med mina föräldrar och Bästa Vän och kollat på hur man röstar (eftersom imorgon ska vi ha prov om detta) och såklart pluggat inför provet :P Diellza kom förbi så vi gjorde det tillsammans. Hoppas det går bra imorgon asså .. Och just nu så läser jag bloggar och mumsar på en ananaspaj :) Ha en fortsatt trevlig söndags kväll fast det är måndag imorgon.


Ohh just det, som ni har kanske märkt så har jag takig bort kategorin "Nöjesnyheter" eftersom jag hinner lixom inte att uppdatera den. Jag försöker att skriva runt 3 inlägg varje dag och om jag skulle skriva några nyheter om kändisar och liknande kan jag alltid lägga in dom inläggen i kategorin "Annat". Bara så ni vet det :)

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0