IT IS FRIDAY!

Hejsan! Idag är det fredag och det känns så jävla sköönnt!
I skolan va det riktigt chill, först hade vi IUP och läste sen NO och svarade på såna frågor men snackade för det mesta. Sedan hade halva klassen SO och den andra halvan där jag va hade sexsnack med såna människor. Haha skit kul va de att fråga killar frågor som vi undrade över, haha flabbade riktigt mycket :P Fan bara att det inte kommer vara fler "möten" ..
Sen va de lunch och efter skulle vi egentligen ha spanska men någonting gick snett och sen svenska men läraren va sjuk :)
Så det va runt halv 1 vi slutade idag hehe.
Jag gick hem till Ida och vi satt lite vid datorn och sen kollade på Tyra Banks show :)
Just nu väntar jag på maten som står i ugnen och när jag har ätit ska jag sticka till Diellza och plugga och ikväll blir det ännu en SingStar kväll hos Ida ;)

En sötis bild på mig och söööran <3


PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0