Sjukt lång (men rolig) tisdag!

Sikken dag det var idag herregud :P Först svenska och folk redovisade, matte och jobbade, engelska och hade tråkigt, idrott och en lärare va sjuk så vi hade gympa tillsammans med 2 andra klasser, haha så roligt det va! Man fick göra vad man ville och jag och de andra spelade basket med våra vänner från I-laget. Fick även basketbollen i huvudet från Vanessa och hade fläskläpp resten av dagen haha! :blush: Äcklig lunch efter de och bild. Idag hade vi också för första gången Elevens Val och det va sjuukt ballt att dansa med mina klasskamerater plus Vanessa och såna andra folks haha. Allting var bra förutom låten vi dansade till. Nämligen Jason Derulo - Solo... Hatar den faktiskt men vad ska man göra :P
Efter skolan va jag tvungen att ta en lååång dusch för va helt trött i hela kroppen. Sen käkade jag och gjorde alla läxor. Nu har jag en halvtimme för att sitta vid datorn och kl.20 blir det Idol. Har inget mer att säga ^^

Öveer puulliigg pasta med köttfärsås min mami lagade ^^

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0