Tillbaka efter busy days...

Hej! Har inte haft tid att blogga igår för att direkt när jag kom hem från skolan va jag tvungen att göra alla läxor jag inte har gjort innan... Alltså 3 sidor i WorkBook, skriva en uppsatts på 2 A4 på polska och träna inför prov på spanska. Allting lönade sig VERKLIGEN! För idag blev jag klar först med provet och har inte tvekat på någonting :D Yes! Men gissade sikken huvudvärk jag hade resten av dagen..hehe. Polskläraren släppte mig typ 30 min innan för la bara ner och orkade inte göra någonting :blush: Så idag efter skolan har det varit riktigt chill. Kollade på Jersey Shore och åt glass!

mmmmhmmm!


Just de.. Våra vänner från Schweiz är här nu också och ska stanna här i typ 3-4 dagar, kul men trångt...

Nytt inlägg kommer strax ja..

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0