Dagens äventyr & schweizisk godis!

Hello! Det har varit en lååång dag i skolan. På gympan hade vi styrketräning och fråga inte om jag har träningsvärk... Haha på IUP:n fick vi reda på vad vi ska ha på elevensval. Jag valde dans och fick det också ^^ Det kommer säker bli skit ballt!

Och omg idag när jag cyklade hem från skolan så regnade det och blåste som fan så när jag skulle svänga tappade jag mobilen mitt på gatan :O Så jag ställde ifrån mig cykeln snabbt och kollade efter den. Den gick i sönder i 3 bitar OCH det kom en jävla buss också :O Haha jag lovar jag trodde det va the end för min mobil asså men bussen kom förbi skit nära och som tur va körde inte på den. Haha så jag gick och tog upp allting och såg att bussen har stannat och dörren va öppen och busschauffören stack ut sitt huvud och frågade om allting gick bra. Hahaha så skämmigt, alla i bussen glodde och blir inte förvånad om någon från skolan satt där också...
Menmen min mobil klarade sig.. IGEN!

Har inget mer att skriva om dagen så tog lite bilder ^^

Igår fick vi sjuuukt mycket schweizisk choklad av våra vänner, snacka om jag kommer att äta det varje dag asså ... :blush:


En handgjord kossa gjord av marcepan :)

En handgjord råtta gjord av marcepan :)

En handgjord schweizisk armekniv och ost gjord av marcepan haha :)

Hihi dom är så fiinaaa att jag inte vill äta dem :blush:

Nu ska jag fortsätta glo på Jersey Shore och ikväll är den Idol i Malmö dag 2! :D

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0