New stuff for my room.

Yo! Äntligen hemma efter skolan. Chillar medans jag lyssnar på new music, läser andras bloggar och är på jakt efter nya sesiga ringar. Har sjuuukt många nya låtar jag vill ladda upp nununu men får ta väll en i taget, hehe :P Så skönt det är att inte ha några läxor denna veckan, bara en bajslitenläxa i eng till på onsdag men den får vänta tills imorgon för pallar ej göra den idag. Men nu 2 foto!

Här är nya överkastet jag handlade igår, som tur passar den perfekt för mitt "nya" rum som jag håller på att ändra totalt. Ny stil behövs ibland ja :) Haha och den lilla giraffen älskar jag så jag bryr mig faktiskt inte vad ni tycker elr tänker om den hehe ^^


Haha och denna porträtten hittade jag någonstans här hemma. Haha ni kanske känner igen dom feta kinderna? Aight, jag blev avritad i Tyskland år 98, jag var 4 år gammal. Jag var sur säkert för att jag ville ha en glass i stället för att sitta stilla i en halvtimme eller så. Haha jag funderar faktiskt på om jag ska hänga upp den någonstans. Har funderat skit länge nu och kan inte bestämma mig riktigt för jag vet inte ens om den får plats på mitt rum ^^


Om middagen vilken jag var på igår tänker jag blogga ikväll eller imorgon för har fan inte fått mina foto än...
Ett nytt inlägg påväg...

PEACE



Kommentarer
Postat av: Sanderastrid

I love this page.

2011-07-12 @ 08:31:12
URL: http://sanderastrid.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0