New rings.

Neee men tjeenaa! Det va länge sedan.. Nepp det va de inte :) Haha ännu en rolig dag är över. Idag på morgonen tvingade jag mig själv gå upp kl.10.. Haha för annars skulle jag ligga i sängen till minst kl.12.. Jag tvättade håret och kl.11 kollade jag på final i So You Think You Can Dance som jag har missat i onsdags. Jag kunde inte bestämma mig vem som var min favorit eftersom jag gillade hela top 3. Jag älskar Kent, Robert och Lauren hejade jag på ända från början för hon va heeelt crazy haha :D Osså vann hon! Egentligen så trodde jag att Alex skulle vinna hela skitet men han skadade sig några avsnitt innan finalen och kunde inte fortsätta :( Haha men i alla fall, det var den roligaste finalen någonsin! Eftersom Alex var skadad kom Ellen DeGeneres och dansade i stället för honom! Haha riktigt fett, jag älskar Ellen!
Efter finalen cyklade jag till Mobilia en sväng. Jag skulle handla öronhänge men i stället så köpte jag 2 ringer
 hihi :blush:

En peace ring.

Och en double :)

Rihanna has it ;)


När jag har handlat det jag "skulle" cyklade jag till Diellza. Haha vi satt i källaren och kollade på 4 avsnitt Vampire Diaries! Vi har typ 4 avsnitt kvar så dem tänkte vi spara tills imorgon ;)

Nu så är jag hemma och chattar med Amanda för fullt om vad som har hänt i Nya Zeeland - Christchurch. Det har nämligen varit jordbävning där och som hon skrev så skakar det fortfarande lite.. Omg jag är helt orolig på allvar... Jag tror jag måste lägga mig snart asså...

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0