Fredagen och lördagen med vännerna.

Hej! I fredags hade vi nationlla prov i engelska, läs o hörförståelse. Alla nior fick sluta halv 12. Kom hem och var helt död! Vilade mig och sen kom Amanda. Killarna smsade och ville spela basket så vi gick ut till dom i det skit blåsiga vädret och "spelade" lite och blev jagade av småbarn som var på skolgården, där vi "spelade". Sen gick vi runt, runt, blev hungriga och gick hela vägen till IKEA, de som inte orkade stack hem. Vi åt i en timme, satt på sofforna i en timme med varsin mjukglass osså gick vi tillbaka. Vi gick och gick och sen drog vi även till Burger King för vissa blev hungriga igen, haha vafan?! Vi satt och åt på BK: s tarass eller tak, vet inte och runt tio på kvällen gick vi därifrån och satte oss på cykelbanan. Det var så jäkla kallt att alla bestämde sig att gå hem till mig.. Haha jaha, visst lixom :P Vi var typ åtta pers så vi satt i vardagsrummet och "kollade" på Mr. and Mrs. Smith. När alla drog hem sov Amanda över hos mig också.


Igår så var det lördag. När jag och Amanda vaknade så åt vi frukost, kollade på BB och gick ut med Idisen. Haha hade liten fika på KD: s torg också :) Sen gick vi runt lite, fotades och Amanda åkte hem. Jag och Ida stack till henne, jobbade matte, kollade på Vampire Diaries, åt pizza och gick ut med killarna igen. Haha vi gick till KD: skolan och spelade basket, sen blev jag och Ida ramade till Filmgiganten för att köpa chips och när vi kom tillbaka till de andra så gick alla hem till Ida och va där i några timmar. När jag kom hem igen fanns det ingenting mer att göra än att bara sooovvvaa uuttt!


Så jävla roligt vi hade! Fortsättning följer nästa helg kanske? Haha, nu ska jag ringa Ida, hejdå! :D

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0