Gymnasieansökan är här!

Oh yes! Bilden nedanför förklarar exakt varför jag är på gott humör just nu :D


På första lektionen idag hade vi geografi prov vilken gick suuper! Sen hade vi idrott och vår lärare berättade för mig och Diellza att han tyckte mycket väll om vårt egna idrottslektion och att den hamnade i hans idépärm :D Sen var det NO och lunch och matte och IUP.
När jag kom hem så var min mami tillbaka :) Hon har varit i Polen i en vecka, det har jag kanske inte sagt hehe...
Och nu gör jag ingenting speciellt, väntar bara på Diellza som ska komma hit för att vi ska kolla på Pretty Little Liars!

PEACE



Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: tack så mycket! Har du påsklov nu? :) kram!

2011-04-15 @ 14:29:13
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0