Mycket väsen för ingenting.

Hejsan alla glada! Idag när jag och Amanda vaknade så åt vi pannkakor till frukost och sen kollade vi på BB. När Amanda gick hem så fixade jag mig och klockan fyra åkte jag tillsammans med familjen till ett café, Hollandia :) Fyfan va gott! Käkade en bulle och en kaka tillsammans med varmchoklad.


Haha, det här är Karins lilla cupcake, fan va sött den va, va bara tvungen att fota den :) Ska lätt köpa den nästa gång jag käkar där.

Sen gick vi till teatern Hipp.

Vi kollade på en av Shakespeares föreställningar som hette "Mycket väsen för ingenting". Inte det bästa jag såg men det var jätte typiskt Shakespeare i alla fall :)

Handling: Mycket väsen för ingenting är en rapp komedi om kärlek och förvecklingar. Den ädle Claudio kommer hem från ett fältslag och förälskar sig i den unga Hero. Kärleken spirar och de planerar bröllop. Claudios bäste vän Benedikt är en inbiten ungkarl. Han är hemligt förälskad i den självständiga Beatrice.
Kärleken kompliceras när en bitter ändling beslutar sig för att sprida svartsjuka bland de älskade. Missförstånd uppstår och kärleksfällor grillas. Med ett rikt persongalleri och förvecklingskomedins alla ingredienser är det här Shakespeare på sitt allra bästa humör!

(Och som ni kanske ser så satt vi i andra raden, gött!)


Ska inte göra så mycket mer ikväll, har väldigt ont i ryggen.

PEACE



Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: yes :D kram!

2011-04-17 @ 18:38:53
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0