Nu har påsklovet börjat!

Hello! Nu är påsklovet äntligen här! Igår efter skolan stack jag till Ida och vi kollade på Linas Kvällsbok som var på TV, haha så länge sedan :P När jag kom hem så kom Amanda till mig. Vi chillade och käkade lite. Sedan mötte vi Diellza och gick till KD: skolan för att spela basket. Tog en liten fika på torget också som bestod av snickers och risbollar haha. På kvällen träffade vi alla dom andra killarna plus Ida och vi gjorde det gamla vanliga :) Sen så sov Amanda över hos mig.

Amanda tog några foto igår så om jag får dom så kommer jag så klart att lägga upp dom här.


Idag ska jag till ett café som heter Hollandia och fika där med familjen och sen ska vi på teater och kolla på en av Shakespeares romantiska komedier. Bloggar mer om detta ikväll när jag kommer hem eller imorgon.

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0