På väg mot Stockholm!

Hej allihopa! Har nyss kommit hem från skolan.
Igår fick jag äntligen träffa Amanda! Hon kom och hälsade på oss i skolan :D Under dagen så höll jag och Diellza i en idrottslektion vilken gick bra och senare på dagen så hade jag och Ida muntliga nationella prov i engelska vilket också gick bra! Efter skolan så kom Amanda till mig och vi pratade massor om allt och alla!

Idag hände det ingenting speciellt fram till sista lektionen, för då hade jag och fem stycken andra muntliga nationella i svenska :)
Men nu så måste jag avsluta bloggandet för om fem min ska jag sticka till Stockholm och vara där över helgen. Kommer inte ha tid att blogga där heller så vi får helt enkelt höras nästa vecka! Ha det bra tills dess!


PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0