Shopping från Sthl.

Hello! Hade håltimme på första lektionen idag. Inget mer å säga om dagen haha så hejdå! :D

Här kommer kläderna som jag handlade i Stockholm i helgen.
Nu ska jag vara lite oproffsig bloggerska och inte skriva priset på kläderna, haha kan inte fatta hur de andra kommer ihåg allt, exakt allt!?

3 tröjor (plus öronhänge man fick med när man handlade för en viss summa)
från Bik Bok!

Converse från Stadium ( helvete, tvekade så jäkla mycket om jag skulle ha vita eller röda och till sist bestämde jag mig för att ha båda två, änsålänge så köpte jag vita hehe :blush: )

Skjorta & väska från H&M.

Desperate Housewives ikväll jao! :)

PEACE



Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Fina grejer du köpt :D vita converse är supersnyggt, har själv det hehe. :)

2011-04-06 @ 15:00:47
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0