Till Kraków

Hej! Måndag - påsklov. Idag har jag typ packat och gjort andra saker här hemma och runt klockan 4 gick jag ut med Diellza för att spela basket. Det var så jäkla varmt! Åt två glassar, sen middag, kollade på Vampire Diaries med Dijee och sen träffades vi med Ida och spelade fotboll. På kvällen kom killarna också men kunde inte stanna mycket länge till för imorgon ska nämligen resa till Polen, Kraków, och därför måste jag lägga mig tidigare. Imorgon ska vi härifrån halv åtta på morgonen, flyga i en och en halv timme och sen vet ej, säkert gå ut på stan eller något sådant. Haha typ 20 pers från vårt svenska familj ska resa med oss, så det kommer säkert att bli roligt. Vi kommer vara där i en vecka, så kommer inte blogga förrens på måndag eller tisdag.

Amandas foto från igår.










PEACE



Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: jag kommer inte riktigt ihåg vad den kostade, men kolla på nelly.se :)

2011-04-19 @ 09:36:51
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0