Palla Valborg

Hej allihopa! Valborg idag då, haha roligt att säga hejdå till vintern och kolla på en stor brasa men inte lika roligt att se på alla fulla människor runt omkring sig. Just därför ska jag inte till pildammarna som alla andra...
Hur som helst så cyklade jag till Mobilia idag och köpte:

Ett linne från Vero Moda.

Provade en mjukis byxdress från H&M, över härlig men sitter helt fuckt-up så köpte den aldrig för skulle ändå aldrig kunna gå ut i den. Det är kanske meningen att man ska ha på sig den hemma menmen...

Provade också en klänning, kanske ska köpa denna till balen?!

Denna här klänningen som är från BikBok är egentligen mycket finare men utan några band. Skulle aldrig palla dra upp den hela tiden när jag skulle dansa, men fifaan va fiin! :(

Okej, skull egentligen leta efter en mörkblå klänning men de finns ju inga :s Det finns bara ljusa färger, jaha..

När jag kom hem idag tränade jag lite, solade på balkongen, kollade på Vampire Diaries och nu så väntar jag på Yasemin som ska komma hit. Hihi vi får se vad vi hitta på :)

(foto från Kraków kommer imorgon)

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0