Helgen i Stockholm.

Hellu! Nu är jag tillbaka :D Hann inte gå till skolan idag till första lektionen och sen fick jag reda på att vi skulle ha håltimme resten av dagen så ja, ingen skola för mig idag :D

Nu ska jag berätta om min underbara helg i Stockholm!
I fredags när vi kom fram var klockan 11 på kvällen så vi åt lite och gick och la oss.

Lördagen började vi med en promenad till bl.a gamla stan m.m











Vi besökte Riksdagen.




Och sen gick vi till en av Stockholms gallerior, shoppade och fikade. Fifaan va gott! :D




Osså tog vi tunnelbanan hem, bytte om och gick till Gondolen för att fira farmor som fyllde år :)





Till förrätt tog jag: hummersoppa, skit god :O


Till huvudrätt: oxfile.

Och till efterrätt hade jag: blåbärsrulltårta med maräng och yoghurtglass, haha!
Fotade mina farbröders och mammas efterätter också för dom var så himla fina :$



Osså gick vi hem.




I söndags (igår), medans de andra packade innan resan hem till Skåne gick jag, mamma och farmor ut på stan ännu en gång och shoppade. Kläderna visar jag upp i ett annat inlägg :)

Nu ska jag gå och äta något för är superhungrig!

PEACE





Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Älskar ditt hår!! :)

2011-04-05 @ 17:44:34
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: Amelia

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-08 @ 12:35:58
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0