En dag med Wiki & Vanne i stan.

Hej alla bloggläsare :) Idag har jag varit i stan igen hehe men inte för att gå i affärer och kolla på kläder utan att träffa mina vänner Wiktoria och Vanessa. Först gick vi hem till Wiki som bor där och sen gick vi ut på en promenad med hennes lilla syster som är bara 6 dagar gammal! Hon heter Lola och är så fantastiskt söt!


När klockan närmade sig fyra cyklade vi runt i stan och gjorde några ärender och sen cyklade vi till deras dans :)
Efter det så var jag tvungen att köra till Statsbiblioteket och lämna en bok och jag blev så himla hungrig att jag köpte mig en kebab till middag hehe.
På kvällen när jag äntligen kom hem var jag så sjukt trött och svettig att gjorde inget annat än duscha och kolla på Gossip Girl!

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0