Modelljakten - Malmö!


Här är några foto som jag fotade från inspellningen av Modelljakten/Malmö. Har skrivit allt om hur det gick till i förra inlägget så om ni vill läsa det får ni kika neråt.

Modellerna fotades och här kom dom fram till till juryn för att säga hur gamla och långa dom var.

Kenza!

Andreas Wijk!

Här är de fyra modellerna, den femte gick någon stans när jag skulle fota.

Ser ni vem som fick guldbiljeten ock kommer att representera Malmö i finalen i Stockholm? ;) Hejade faktiskt på henne, hon var sjuukt vacker och bara 16 år!!!

Fyfan va ont i benen jag fick av att stå där, kommer inte kunna gå imorgon... Och haha när alla skulle klappa till henne som vann så fotade jag såklart och det kom en fet kamera och filmade mig i en riktig slowmation! Haha hoppas de inte visar det i TV sen, över pinsamt ju...

Och just det! Filmade också lite, men filmerna lägger jag ut imorgon så ni får hålla utkik helt enkelt!

PEACE



Kommentarer
Postat av: alice herbst

oj vad spännande, skulle sökt om jag klarade pressen men är ingen tävlingsmänniska. :p

2011-08-24 @ 20:11:36
URL: http://aliceherbst.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0