Sista dagen av sommarlovet 2011...

... och det känns både deprimerande och spännnde. Imorgon kommer jag att träffa folk med vilka jag kommer att gå i samma klass med i tre år så jag hoppas bara på det bästa :)

Diellza & Diart! <3

Hur som helst så var jag med bebi Diellza igår & idag. Vi var hos henne först, sen åt vi mumsiga varmamackor med anans i hos mig och sen på kvällen stack vi till MalmöFastivalen med hennes gullige lillebror Diart. Gick runt och kollade över allt vad det fanns för skoj och så. Först glodde vi på skataboard tävling, sen på basketball match och slutligen på dans. Haha det var riktigt roligt, och såklart så träffade man riktigt många bekanta :)
Efter det så gick vi till Diellza, kollade på film och jag sov över.

Haha vi sov ganska länge idag så kom hem runt klockan tre, duschade och fixade mina naglar och lite sånt smått. Snart ska Dijee komma hit igen haha och vi ska hitta på något skojigt, DET ÄR JU SISTA DAGEN AV SOMMARLOVET!

Älskade ungen!

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0