Första dagen på gymnasiet!

Tjolololololo! Fyfan va glad jag är just nu!
Okej kan börja med att berätta lite om min första dag på gymnasiet. Började halv tio och var tvungna att stanna ända till klockan tre :O Rektorn snackade i en halvtimme (riktigt cool snubbe asså), sen gick vi till våran klass med mentorerna och lyssnade på all information, asså allt allt! Sen hade vi lunch och en timmes rast och när vi kom tillbaka så delade dom in oss i grupper, delade ut kameror och vi skulle gå någonstans och ta en bild på något som får oss att tänka på när vi hör ordet teknik ( bara för att vi går teknik linjen för er som inte vet det ). Haha sen skulle vi snacka om bilderna och oss själva inom grupperna, och när vi redovisade skulle någon presentera mig och berätta varför jag valde just den bilden och tvärtom. Och jupp, i min klass går 7 om inte 6 tjejer och resten är killar... Och vi är väldigt många i klassen ska ni veta. Plus så finns det en kille som liknar Wiz Khalifa! Jag svääär!

Efter skolan åkte jag hem och lämnade all skit vi fick och åkte till Triangeln där det var casting till programmet Modelljakten som kommer att gå på kanal 5 den första september i think. Kenza och Andreas Wijk var där som programledare. Det var riktigt många tjejer som kom dit men de valde ut bara 5 stycken. Dom sminkade tjejerna i 1 och en halvtimme så gick snabbt till MalmöFestivalen, köpte en T-shirt och en korv och gick tillbaka till Triangeln igen för att kolla på när de 5 utvalda tjejerna skulle gå på catwalk. Till sist valde de ut en tjej som fick en guldbiljett och som ska tävla vidare i Stockholm :) Har tagit många foto men dom visar jag i nästa inlägg alldeles strax.

Här är i alla fall den T-shirten som jag köpte, fyfaaan har letat efter sån i ett halvår om inte mer och FINALLY!


PEACE



Kommentarer
Postat av: Sofie

Var hittaaaade du den??? :O :O

2011-08-22 @ 22:00:31
Postat av: D

omg var köpte du t-sshirten :O ?

2011-08-24 @ 11:55:16
URL: http://deisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0